17 Ekim 2013 Perşembe

yeni çalışmalar var


Merhabalar;

Kısa bi ayrılıktan sonra tekrar karşınızdayım bugün bayramın 3.günü ne çabuk geldi hangi ara bitti hiç farkında bile değilim.Kısaca bayram geçmişini özetliyeyim bayram sabahı hep bilindiktir aslında etraf son kez toplanır temizlenir kahvaltı hazırlanır sonrasında eşimizle varsa çocuklarımızla bayramlaşırız henüz bizde çocuk olmadığı için şimdilik sadece eşimle bayramlaştık :) sonrasında eşim işe gitti kaldım yalnız başına çok sessiz bir bayramdı Ramazan bayramına göre yani geçen bayram çocukların bi grubu gidiyordu diğer grup geliyordu bu bayramda sadece 1 çocuk geldi herkes ailecek kurban kesimine gitmiş haliyle çocuklarsız geçti bayramım :) dedim bari komşularıma gideyim kısa bir ziyaret sonrasında tekrar evime geldim sıkılmalar eşim gelene kadar devam etti tabiki yalnız ev biraz sıkıcı oluyor :) gelelim 2.güne eşim izinliydi babaevine ziyarete gittik kavurmamızı da yedik oh miis :))sonrasında bir ikea ziyaretinde bulunduk sonrasında evimize geldik 2.günüde bitirmiş olduk. :) Bugünde evdeydim yine gezme planım yoktu aslında ama olsa bile bugünki havada dışarı çıkacağımı çok sanmıyorum nasıl yağmur yağdı öyle maşaAllah :) umarım yarın bugüne nazaran birazdaha iyi olurda kuzenim ve kardeşimle gezeriz olmadı evde eğleniriz içinde bulunduğun durumdan mutluluk çıkarmak da önemli sonuçta :) dediğim gibi bugünümüde evde geçirdim boş dururmuyum tabi ki hayır çok cici ürünler yaptım yine ben çok sevdim çok hoşuma gittiler sizlerinde beğeneceğini umuyorum ve sizlere iyi bayramlar diliyorum nice mutlu hayırlı bayramlara sırada eserlerimi sergilemek var buyrunuz efenim :)

satışa hazır ürünüm hediye olarak verilebilir ya da salonlarınızı renklendirebilirsiniz :)


bunlarda kına geceleriniz için çok cici kaftanlarımız magnet anahtarlık ve kitap ayracı olarak tasarlanabilir farklılıkları sevenler için :)


sevgiyle kalınız.. :)

1 yorum: