11 Ekim 2013 Cuma

Evimdeki kelebekler



Sonbaharın gelmesiyle birlikte bi depresyon havaları bi bunalımlar hastalıklar da cabası tabi ama kararlıyım bu sonbaharda ne depresyon modunda olcam ne de hastalık şükür şuana kadar sağlam kaldım bununla yetinmedim evimde kelebekler açtırdım :)) evim kelebek açtı eveet :)) renk renk aldığım çıktılara teker teker çizdiğim kelebekleri canım kocam büyük bi özenle kesti basit gibi duruyo ama abartmıyorum 2 günümüzü aldıı :)) bu tür aktiviteler eş ile yapılanlar yani gerçekten eşler arasında ki bağı etkiliyo bence, kendinizi deneme şansı buluyosunuz,stresli anlar yaşadık insan geriliyo bazen gerçekten,ama birbirimize sesimizi yükseltmedik o anlarda bile 'canımmm'sözcüklerimiz ağzımızdan eksik olmadı eş seçimi gerçekten çok önemli,çok şüküür Rabbime ben şanslılardanım. :) evet yeter bu kadar şimdi sizleri şaheserimizle başbaşa bırakıyorum keyifli seyirler.. :))
(beraber yaptık ya onun için birlikte güçlüyüz pozu verdik ) :)) sevgiyle kalınız efenim.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder