11 Ekim 2013 Cuma


Evlenmiş olmamla beraber çalışma hayatım sona erdi bi yandan iyi oldu aslında kendimdeki cevherleri keşfetme fırsatını elde etmiş oldum :) saolsun canım kocamın sponsorluğunda minicik bi hobi köşem oldu sevimlide oldu tabi bu köşemde hem siz çok değerli takipçilerime cici ürünler sunma şansını yakalıcam hemde kendi kendime terapi uygulama şansım olcak :) hobi köşemden kesitler hemen aşağıda bulunmakta .

 Tam olarak herşeyim hazır değil evet ama oda olcak :)

Canım kocam benim için ufak çaplı bi okul alışverişi yaptı nası mutlu oldum inanamazsınız :)



Okul alışverişinin içinde farklı kesim uçlarına sahip makastan almayı da unutmamış :)


Bu kutuyu kendim yaptım :) Trt1 Eline sağlık programında da boy gösterdi kendileri :) ıce tea kutusundan yaptım gayet kolay ve zevkli işimi de görüyo yani :)


Az miktarda keçe ile başladım stoğumu oluşturmaya güzel işler çıkaracağıma eminim :)
Bu arada ben bugüne kadar eline keçe sürmemiş biriyim :))

Dikişin 'D' sinden makinenin 'M'sinden anlamayan ben kendime şaşmaya başladım,ben makineye dikişe merak salacağımı hiç bilmezdim hayatın karşımıza neler çıkaracağından gerçekten emin olmamak lazım :))
Görüşmek üzere sevgiyle kalın.. :))

2 yorum: